onsdag 7. april 2010

Eurovision

I dag var jeg med på noe fantastisk morsomt! Eurovision cycling på SATS:) Frem til Eurovison-finalen i mai er det Eurovison sykkeltime hver uke med gamle slagere. Morsomt. I tillegg til svett følte jeg meg glad og festinspirert. Tror den playlisten kunne gjort seg like godt på spinning som på fest, og jeg må innrømme at jeg gleder meg litt til finalen. Enn så lenge byr jeg på en sniktitt på Litauen sitt bidrag. Festlig sang, de får min stemme i år!




I kveld gikk jeg hjem fra byen og gledet meg over vårtegn og hvor lenge det er lyst. Plutselig hørte jeg et voldsomt leven og ble påminnet et bråkete og litt irriterende vårtegn.. Russen.  Haha! Nikket forståelsesfullt til et noen vettskremte turister og følte meg litt som en pensjonist;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar