søndag 2. mai 2010

Søndagskvelden

Nå er jeg tilbake i Stavanger etter nesten en uke i Bergen. Jeg hadde møte og to dager på konferanse i Bergen denne uken, og så avspaserte jeg fredagen og ble igjen i helgen også. Riktignok ble jeg fryktelig forkjølet, men det er uansett bedre å bli litt pleiet når man er syk:) Nå sitter jeg og planlegger jobbuken, og irriterer meg over at jeg igjen har utsatt kjedelig planlegging til siste liten. Jeg skal til Kirkenes på onsdag og torsdag, og det tror jeg skal bli kjekt når jeg bare blir ferdig med forberedelsene til møtet;) Det får blir pri1 i morgen;) Litt søndagshygge må man også unne seg!




Ellers har jeg bestilt symaskin, og også fått den levert. Jeg bestilte på symaskiner.no, og er svært fornøyd med det. Hyggelig service, godt utvalg og gratis (og kjapp) frakt. Jeg har ikke fått prøvd den til nå, men jeg fikk en del stoffer av mamma, så jeg trenger bare litt fritid så skal jeg prøve den ut.

I jakten på stoff fikk jeg også med meg et utvalg av knapper. Jeg kom godt ut av ukesbesøk i Bergen:)

Tidligere i uken var jeg innom Fretex på vei hjem fra konferanse. Da kom jeg over en ganske stilig tv-benk (eller det er iallefall det jeg har lyst til å bruke den til..). Jeg har tenkt å male den (men vil beholde dørene slik de er). Jeg fikk tid til å grunne den før jeg dro i dag, og tror jeg skal ta meg en malehelg i Bergen om ikke så lenge. Nå mangler jeg bare et tv;)

Ha en fin uke!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med både symaskin og tv-benk! Utrolig kul må jeg si, litt misunnelig der ja.

    Hehe... morsomt med den skjulte estetiske sansen ;)

    A

    SvarSlett
  2. Ja,sant!? Jeg oppdaget tv-benken først en dag jeg ikke hadde bil, men det var heldigvis ingen som hadde snappet den før jeg kom tilbake med penger OG frakt hjem:) Jeg har tenkt å male den i brun glansmaling oppå og under/beina. Tenkte at det ville passe best sammen med de andre møblene jeg har!Hehe, de møblene jeg har er jo enten arvet eller fra fretex. Jeg bør gjerne passe meg for at man ikke skal tro det er en gammel dame som bor her;)

    SvarSlett