tirsdag 6. juli 2010

En ålreit dag på jobben:)


I dag har jeg hatt en god arbeidsdag. Vi dro på seksjonstur til Borgøy, en øy som ligger nord for Stavanger. Liten øy som profilerer seg på at maleren Lars Hertervig vokste opp der. Nå bodde han der visstnok bare til han var 4-5 år, men skal ikke være pirkete;) Fint var det uansett, og de hadde veldig god fiskesuppe! Min ene kollega har en fin, fin båt og kjørte båt rundt øyen. Flere sånne dager:) Vi møtte kollegaen med båt på Hervik, hvor jeg kjøpte lokalprodusert syltetøy.





På vei hjem idag hentet jeg en pakke på postkontoret fra min venninne i Litauen. Haha, hun har laget t-shirts til ferien vår i Litauen i år. Tror jeg skal stille i den på avreisedagen. Og lokal sjokolade og musikk. Kjenner jeg gleder meg til å dra tilbake dit nå:) Vi har blitt litt sånn at vi gir hverandre gaver fra eget land, og det må jeg si at jeg syns er helt strålende. Av min danske venninne fikk jeg øredobber av dansk design, Lisbeth Dahl hårklemmer og et dansk flagg;) Jeg hadde strikket et skjerf til henne og kjøpt Max Manus. Må finne noe til min litauiske venninne også, hun har bursdag mens vi er på ferie! Tenkte egentlig å strikke noe, og kjøpe en norsk bok/film. Gode tips mottas med takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar