lørdag 23. januar 2010

Fin lørdag og lilla votter

Det har vært en travel uke med mye reising. Jeg har derfor planlagt en avslappende helg, og skal være i Stavanger til en forandring. I dag har jeg hatt en lat morgen, lokalisert en fretex og hatt grøt til lunsj. I kveld skal jeg i bursdag, jentefest med taco. Det føles litt som å være 17 år igjen:) Nesten som jeg var overrasket da jeg ikke trengte å vise leg da jeg kjøpte øl på butikken;)

Da jeg begynte i jobben følte jeg meg skikkelig heldig som fikk reise så ofte (dog hovedsaklig innenlands). Nå syns jeg det er litt slitsomt, men det er stadig hyggelig at jeg har muligheten til å kombinere det med å møte venner og familie. I høst oppdaget jeg også at flyturene og ventetiden gikk mye raskere om jeg strikket underveis. Så denne ukens reising har resultert i et par lilla votter, som jeg skal selge i Epla-butikken min!

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar