mandag 15. februar 2010

Salgskupp og flere ting til Epla-butikken

I dag var det tilbake til hverdagen igjen etter en fin helg i Bergen:) Det er ålreit å bo såpass nært at jeg kan dra hjem nesten når jeg vil. Og jeg ser at til våren blir det flere anledninger til å dra til Bergen i jobbsammenheng også. Jeg må riktignok innrømme at jeg har litt dårlig samvittighet fordi jeg nesten uten unntak flyr mellom Bergen og Stavanger. Det er et paradoks og dobbeltmoral av verste sort ettersom jeg regner meg selv for over gjennomsnittlig opptatt av miljøvern. Men jeg håper at anger, bilfri hverdag og vegetar-tirsdag veier litt opp.. På jakt etter morsdagsgave fant jeg også en gave til meg selv som til og med var på salg. Jeg kjøpte meg en termoskanne/serveringskanne fra Georg Jensen. Kupp! Like greit at jeg slo til nå for å unngå at innkjøp av termoskanne blir et mantra på neste ferie;)

Dette har vært en god mandag. Jeg har vært effektiv på jobb og opplevd glede over å krysse ting av på listen over gjøremål. Så har jeg vært på spinning. Jeg prøvde meg på en Cycling Movie. Konseptet er at filmen viser et sykkellag som sykler i terrenget, og at man skal føle at man er en del av sykkellaget. Det funker litt ved at man trår ekstra til når det er bakker i filmen. Men jeg syntes at det var dårlig match mellom terreng på filmen og musikken. Men men, var skikkelig sliten da vi kom i "mål". For å toppe god start på uken hadde jeg laks, potetmos og salat da jeg kom hjem:) Håper resten av uken blir like effektiv og sunn!

Jeg har lagt ut to nye ting på Epla-butikken min som jeg gjorde ferdig i helgen.

1 kommentar: