tirsdag 22. juni 2010

Jeg liker Berlin. Godt!



I går var første dag på språkskole. Modalverb, presentasjon og festlige aksenter. Men det var kjekt! Jeg følte meg inspirert da jeg gikk derfra. Fokus på selvrealisering virker å funke godt. Jeg har vandret i nabolaget. Jeg har kjøpt frukt og bær på fruktbutikken rundt hjørnet, og jeg har kjøpt en deilig rosévin i en vinbutikk for 40 kroner. Tok med meg sushi hjem og gjorde tysklekse på balkongen etter kurset i går Det er mange som ikke kunne forstå hvorfor jeg ville gå på skole i ferien min, men dette syns jeg er en helt optimal blanding av avslapning, storbyferie og faglig påfyll. I tillegg viser det seg at jeg får tilbringe tid med mange av mine gode venner her, så da er jeg vel fornøyd!

Hygge

I dag har jeg bursdag. Jeg fikk veldig, veldig fin gave av A i helgen. Jeg viser i bilder. Boken er helt strålende! Midt i blinken! Mange begeistrete utrop mens jeg leste. Har allerede laget en liste over ting jeg vil handle inn i inspirasjonens ånd. Håper på å finne noe her i Berlin;) Smykket og øredobbene har A laget selv. Kreativt! Pent! Jeg skal pynte meg med smykket i kveld!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar