lørdag 5. juni 2010

Flink lillesøster!




Se hva jeg har fått! Lillesøster strikket den til meg i vinter, men nå har jeg endelig sydd sammen og tredd bånd:) Veldig fornøyd! Søsteren er dyktig!




Og hun kan mer enn å lage fin beskyttelse til ipod'n! Se Epla-butikken!




I dag har jeg hatt en lang og lat morgen:) Nå har jeg akkurat drukket kaffe og lest det nye Elle Interiør. Jeg har abonnert på Elle Interiør siden i fjor høst. Jeg tror ikke at jeg vil fortsette abonnementet. Ikke fordi jeg ikke liker magasinet, for det gjør jeg faktisk. Men er ikke imponert over servicen. Jeg har fortsatt ikke fått "tilleggsgaven" som de lokket med for å få abonnenter. Jeg har gjort oppmerksom på det flere ganger, men har like fullt ventet siden september i fjor. Tror jeg vil abonnere på et annet interiørblad egentlig. Tips!?

Nå skal jeg til postkontoret og hente noen bøker jeg har bestilt. Deilig sommervær i Stavanger i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar