søndag 30. mai 2010

Sol + øl + bestevenn + Bjørn Eidsvåg = lykkelig



På fredag kom min søte venn M på besøk, og vi dro sammen til Bryne for å høre Bjørn Eidsvåg ¨på jærnåttå. Engasjementet for Bjørn Eidsvåg oppstod (noe tilfeldig) for mange somre siden. Men på konserten var det helt tydelig at mannen har fått flere unge tilhørere etter sine opptredener hos Radioresepsjonen. Kjekk konsert. Da vi drakk øl i solen og hørte Bjørn Eidsvåg på utekonsert måtte jeg rope til M gjennom lyden: Nå er jeg lykkelig:)












I helgen har jeg også gjort ferdig en cape jeg begynte på tidlig i vinter. Jeg har strikket den i Dale hubro-garn, etter oppskrift fra Dale. Det som var ganske irriterende var at garnet jeg hadde kjøpt sammen med oppskriften ikke var nok til å strikke ferdig. Og lyserosa Dale hubro garn finner man ikke overalt. Men nå er den ferdig:) Det der bringebærmønsteret trengte jeg litt tid å få dreisen på, men det gikk helt fint  etterhvert.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar