tirsdag 7. september 2010

Sommer på overtid!

1. september var jeg mentalt forberedt på høst. Morgenluften var skarp, kveldene mørkere og Rogalands avis hadde to sider julebordannonser. Men så kom sommeren på en overraskende visitt. Glede! Fredag var jeg på superhyggelig afternoon tea hos min venninne B med fine champagnejenter. B hadde pyntet det nydeligste bord, og laget hjemmelagde scones, muffins og macaroner. Champagnen smakte så godt at jeg var farlig nær å miste flyet til Bergen lørdag morgen;)


Lørdag dro jeg til Bergen, i god tid til møtet på mandagen. Jeg var på hytta i helgen. Fredelig og fantastisk familiehygge. Jeg har strikket litt videre på kjolegenseren jeg begynte på i påsken, lest ferdig en fin bok, sett litt tv, fått fregner og brukt lang tid med kaffe og avis i solveggen.

Haha, dette er ikke et forsøk på alkoholreklame. Snarere et innslag av selvironi, akkurat så langt går patriotismen;)


I Bergen er det fjell nesten overalt. Stendafjellet er en fin ettermiddagstur i gåavstand hjemmenfra.





Fortsatt god tirsdag! Det blir forhåpentligvis tidlig kveld på meg i dag, jeg skal ta 6-toget til Arendal i morgen tidlig....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar