onsdag 25. august 2010

Den første jakke!

Jeg har strikket min første jakke -og er slettes ikke skremt! Jeg er fristet til å si at det slettes ikke var så vanskelig, men kan hende jeg har glemt noen problemer underveis. Det tar litt tid selvsagt, men godt fornøyd med resultatet:) Jakken burde strengt tatt vært ferdig for 2 uker siden, men nå får mamma en forsinket bursdagspresang!





Både garn og oppskrift er fra Pickles. Jeg er glad for at Pickles finnes og jeg elsker det myke garnet! Jeg har riktignok brukt en litt annen metode på patentstrikken enn Pickles. Dersom noen er interessert deler jeg gjerne på min nyervervede kunnskap!

Nå er det ONS by night for alle penga her i Stavanger. Mye kjekkere med hele ONS-sirkuset enn jeg hadde trodd, men blir litt deilig når det er ferdig også... Håper vi får bedre vær i morgen, stiv kuling og sidelengs regn viser ihvertfall Stavangers sanne ansikt;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar