tirsdag 24. august 2010

Frokost

I hverdagen min består frokosten av 1 kopp kaffe og en skål havregrøt (hvor jeg kun tilsetter kokende vann fra vannkoker for å spare tid). Før var jeg flink til å "krydre" havregrøten med banan eller bær og mandler. I det siste har det blitt et dryss kanel (igjen for å spare tid...). Haha, denne frokostvanen har jeg holdt på med utrolig lenge! Men siden hverdagsfrokosten er såpass monoton, og litt kjedelig, prøver jeg å ha litt hyggeligere frokoster i helgene. Når jeg er i Stavanger elsker jeg å handle rundstykker hos den lokale bakeren, kjøpe aviser og koke egg. Når jeg tenker meg om elsker jeg også å spise frokost på kafe! Lange, late frokoster med aviser og god kaffe. Hm, lengter allerede litt til helgen! I Berlin var det søndagsbrunsj på alle kafeer. Utrolig hyggelig, hadde jublet om noen startet med det i Stavanger også! Tar med bilder fra en hyggelig sommerfrokost jeg hadde, mens jeg venter på helg igjen:)



God tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar