torsdag 19. august 2010

Oslo, Oslo - du er liten til å være så stor



Hehe, på tross av ekstrempatriotismen i forrige innlegg så liker jeg Oslo veldig godt altså. Mener nok fortsatt at det er mange politikere som trenger å forstå at Norge er mer enn Oslo. Men det finnes jaggu mye fine folk i Oslo også, og det er en strålende by (særlig om sommeren). Jeg bodde tre år i Oslo som student, for en fin tid! På mandag denne uken dro jeg til Oslo etter jobb. Jeg skulle på et frokostmøte på tirsdagen, og som en bonus fikk jeg tid med gamle venner og noen nye:) Mat, muffins og moro! Så hyggelig burde alle mandager være!!! Jeg jobbet litt på kafe etter møtet mitt tirsdag, vandret litt i byen, kjøpte nye øredobber hos Cecilie Melli og spiste middag med pappa. Superfint å kombinere business and pleasure! Tar med en stemningsrapport fra hovedstaden:


Gamle trakter



Det går mot høst !?

Haha, måtte ta med dette! Jeg gikk akkurat forbi baksiden av Universitetsplassen når nye studenter hadde fått sin offisielle velkomst til Oslo og UiO. Litt merkelig at det er 7 år siden det var meg som stod der. Det som er morsomt er at mange av de som nå er mine beste venner møtte jeg i  faddergruppen på Universitetsplassen. Gode minner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar