søndag 8. august 2010

Søndagsblues

Søndagen er over meg. Jeg har stablet i oppvaskemaskin, og skal stryke klær til uken. Selv om jeg har jobbet en uke allerede begynner nok vanlig arbeidshverdag i morgen. Forrige uke var det svært få på kontoret, og det inspirerte ikke til effektivitet. Skal satse på tidlig kveld i dag, og håper på mindre gjesping i uken som kommer;) Deilig med helg! Jeg har fått strikket (skal gjøre ferdig bursdagspresang til mamma) og trent. Fredag fikk jeg besøk av min gode venn A på kvelden. Jeg overvant fredagsslapphet og ble med på fest. Morsomt! Hyggelig når A og L er i byn:)

Føles rart at "sommeren er over". Jeg vet jo at vi fortsatt er i starten på august, og at vi fortsatt kan håpe på fine dager... Ikke rare sommeren i Norge hittil, ihvertfall ikke på vestlandet. Nå har jeg opplevd hetebølge både i Tyskland og Litauen, og skulle vel ønske på temperaturer sånn midt i mellom;)

Jeg tar med noen bilder med smak av sommer.

Selvplukk

Haha! Må innrømme at solbildet er fra Oslo. Fra båtturen pappa og jeg tok i juni!

Flor og fjære med jobben i juni. Verdt en tur!

De deiligste jordbær på hytta

Får alltid med oss når Hurtigruten passerer;)

1 kommentar: