mandag 24. mai 2010

Et par nye produkter i Epla-butikken




Jeg har gjort ferdig et par småprosjekter som jeg har lagt ut i Epla-butikken min. Først noen nye bomullskluter, igjen strikket på en litt for tidkrevende måte;) Jeg er også igang med noen lignende som jeg hekler. Det går betraktelig raskere, men jeg synes det er vanskelig å få rette kanter med heklingen...




Ellers har jeg så smått begynt å prøve symaskinen. Vi begynner å bli venner... Jeg har lagt ut en ting jeg har sydd i dag. Det er en skopose til oppbevaring hjemme og gjerne særlig på reise. Dette er noe jeg tenker på hver gang jeg reiser, og jeg skal definitivt sy noen til meg selv før sommerferien.





Nå skal jeg snart legge meg, blir hardt å stå opp tidlig i morgen. Synd alle disse langhelgene er forbi nå, mai er en deilig, deilig måned. Men snart er det heldigvis ferietid. Ukesvis med fri, og rolige tider på jobber når man jobber:) Jeg har blitt hekta på Grey's Anatomy igjen, så jeg bare måå se ferdig en episode før jeg legger meg. Håper på en regnværsdag snart sånn at jeg kan ta et maraton og bli "ferdig med det", hehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar