lørdag 8. mai 2010

Skjønne, skjønne mai!!


I dag har jeg hatt en helt strålende vårdag i Stavanger! Våren er akkurat så deilig som jeg har forestilt meg gjennom hele den lange vinteren! Jeg våknet kvart over ni, og bestemte meg for å sprette opp for å rekke en spinningtime klokken 10. Ingen dårlig følelse å starte dagen med trening. Dro hjem for å dusje og spise frokost etterpå. Kjøpte blomster på vei hjem, blomster er ikke billig i de små blomsterbutikkene...

Sommerkopp for god stemning:)

Damen i butikken gjentok navnet på blomstene to ganger. Må innrømme at jeg ikke har sjangs å huskse hva de heter. Mener at navnet minner om rapunzel..;) Fine var de uansett, og jeg skal nok kjenne de igjen til en annen gang selv om jeg ikke husker navnet!

Planen min for denne helgen er egentlig å rydde og vaske leiligheten. Det har jeg også begynt med, men jeg var lett å lokke til en pause med utepils i dag. Jeg møtte min bergenske venninne her i Stavanger, en som forstår det at man må benytte seg av været på gode dager! Superhyggelig var det! Jeg håper vi får en like stabil sommer som vinter i år. Sol til folket!

I serien dype vinduskarmer har jeg nå gjort den midterste vinduskarmen min mer sommerlig:)







Fortsatt god helg! Håper på mer sol i morgen:)

1 kommentar:

  1. Herlig utsikt, herlig frokost og herlige blomster!!:) Utsikten minner meg om et par overnattinger på sas-hotellene rett over vannet der, og vi har våknet til akkurat denne utsikten noen morgener:)
    Ønsker deg en finfin langhelg! Klem B:)

    SvarSlett