lørdag 15. mai 2010

Explore the world


Denne tallerken kjøpte jeg på Epla i forrige uke! Jeg så det da det ble lagt ut på siste innlagte produkter, og følte at det ropte på meg:) Jeg har en utferdstrang, og det er så mye jeg har lyst til å se og oppleve. Jeg føler litt på å være "stuck" i Norge med jobb og hverdagsproblemstillinger. Heldigvis betyr jobb at man har råd til kjekke ferier også:) Og nå kan jeg bli minnet om drømmene gjennom en talleken på veggen! Tallerken kommer fra  butikken Simsala Bim på Epla. Jeg liker løsninger der man kan kombinere det tradisjonelle og det moderne. Og her får gamle tallerker absolutt et nytt liv;)

Jeg nyter langhelg. Nå har jeg vært to dager på hytta med mine foreldre. Rene sommerstemningen (på den lune siden..). Strikking, soling, deilig mat og litt arbeidscamp;) Nå er jeg i Bergen, et par dagers byferie og gjensyn med gode venner:) Det føles litt rart, men veldig godt, å være varm i ansiktet av solen og sliten på kvelden etter mye frisk luft. Nydelig med ferie:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar