tirsdag 4. mai 2010

Små strikkeprosjekt

Nå er jeg ferdig med et lite strikkeprosjekt, og har akkurat lagt ut i Epla-butikken min. To kjøkkenkluter strikket i perlestrikk. Jeg syns jo at perlestrikk er så pent, men litt tidkrevende for å lage kluter må innrømmes. Jeg er i gang med nye kluter med litt annet design;) Jeg har strikket noen kluter til meg selv som jeg bruker på kjøkkenet. Overraskende gode må sies. Jeg tenkte først at det var et fint restegarnprosjekt, men gode til bruk også! Og brukte merkelappene mine som hemper:)

Hehe, jeg slo meg på fotograferingen straks jeg var ferdig. Ser at jeg med fordel kan satse på dagslys neste gang. Lillafargen er penere enn man skulle tro fra bildet. I morgen reiser jeg "en kjapp tur" til Kirkenes. Blir ikke så mye tid vi får der, men jeg gleder meg til å se Finnmark! Det kommer taxi til meg 6.15, så jeg skal gjøre meg klar til sengen snart. God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar